Raamatupidamine

Korraldame ettevõtte raamatupidamise, alates kontoplaani väljatöötamisest kuni majandusaasta aruande koostamiseni.

Raamatupidamist korraldatakse üldjuhul Raiari OÜ kontoris. Kokkuleppel võimalik Teie kontoris kohapeal. Teie kogute kokku perioodi algdokumendid ning esitate meile. Meie omakorda sisestame andmed programmi, koostame perioodi aruanded ning vastavalt kokkuleppele esitame Teile või siis vastavale ametiasutusele ( Maksu-ja Tolliamet, Statistikaamet jne. ).

Algdokumentide üleandmine toimub vastavalt Teie soovile ( toote meie kontorisse, tuleme ise järgi või e-posti teel ). 

Raamatupidamist korraldame Merit Aktiva pilveprogrammis.


Palgaarvestus

Teie saadate meile töötajatega kokkulepitud palgatingimused. Meie sisestame andmed palgaprogrammi, teostame vajaliku palgaarvestuse. Arvutame palkadelt maksud ning vastavalt kokkuleppele esitame ise või saadame Teile elektroonilise maksudeklaratsiooni esitamaks Maksuametile. Koostame palga maksekorraldused, mille vastavalt kokkuleppele saadame Teile või teeme ülekanded internetipangas.

Palgaarvestuse pidamiseks kasutame Merit Palk pilveversiooni.